martes, 29 de mayo de 2012

Despres de 4t D'ESO que??

 A aquesta la nostra escola, després de l'etapa escolar de l'educació secundària obligatòria, ens ofereixen diverses opcions per a seguir els nostres estudis açí, per a molts, la nostra escola de tota la vida. Son tres tipus de batxillers els que la nostra escola ens permet estudiar: el batxillerat de ciències, el batxillerat d'humanitats, i per últim, el batxillerat d'art, que s'implantarà com a novetat en aquest centre el pròxim curs.
Crec que aquestes innovacions i esforços per intentar oferir varietat d'estudis, i intentar que l'alumne es quede estudiant en el centre oferint una calitat d'aprenentatje alta, fan d'aquest col.legi un dels pioners de la ciutat de Gandia.
A mi m'agradaria continuar els meus estudis en un altre centre, no per ningún motiu en concret, sinó que no vuic cursar batxillerat.




M'agradaria seguir els meus estudis a l'Institut de Beniarjó, estudiant un FP de Gestió Administrativa, ja que és un cicle formatiu que pot donarme treballa l'empresa familiar, i a més, i el més important, m'agrada el que en ell s'estudia.
Com ja he comentat anterioriment, m'agradaria poder seguir estudiant a aquest centre, pero no puc fer-ho.

No hay comentarios:

Publicar un comentario